Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Miesto práce: Pražská 2, Nitra

Termín nástupu: asap / dohodou

Mzdové podmienky: dohodou v zmysle znalostí a skúseností uchádzača

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • príprava cenových ponúk pre zákazníkov, výkaz výmer
  • vybavovanie požiadaviek zákazníka, poskytovanie odborných informácii v oblasti núdzového osvetlenia
  • komunikácia s výrobcom, zlepšovanie obchodných vzťahov
  • koordinácia objednávok a termínov dodania
  • príprava podkladov pre audit ISO 9001:2015, komunikácia s externým audítorom (1 x ročne)
  • zastupovanie počas neprítomnosti zamestnankyne na logistickom a fakturačnom oddelení
  • absolvovanie školení a aktívne vzdelávanie pre rozširovanie znalostí v oblasti núdzového osvetlenia

Zamestnanecké výhody, benefity

  • služobný telefón (po skúšobnej dobe)
  • stravné lístky

Požiadavky na zamestnanca

  • Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa, vysokoškolské III. stupňa
  • Vzdelanie v odbore: ekonomické
  • Jazykové znalosti: Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
  • Ostatné znalosti: Microsoft Excel – Pokročilý, Vodičský preukaz: B
  • Prax na pozícii/v oblasti: áno
  • Počet rokov praxe: 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Anglický jazyk aktívne slovom/ písmom podmienkou.
  • Ekonomické vzdelanie podmienkou.
  • Vlastné motorové vozidlo výhodou.
Poslať životopis

Životopisy prosím posielajte emailom: simovicova@helplux.sk
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.