Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Miesto práce: Pražská 2, Nitra
Termín nástupu: asap / dohodou
Mzdové podmienky: dohodou v zmysle znalostí a skúseností uchádzača
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príprava cenových ponúk pre zákazníkov, výkaz výmer
- vybavovanie požiadaviek zákazníka, poskytovanie odborných informácii v oblasti núdzového osvetlenia
- komunikácia s výrobcom, zlepšovanie obchodných vzťahov
- koordinácia objednávok a termínov dodania
- príprava podkladov pre audit ISO 9001:2015, komunikácia s externým audítorom (1 x ročne)
- zastupovanie počas neprítomnosti zamestnankyne na logistickom a fakturačnom oddelení
- absolvovanie školení a aktívne vzdelávanie pre rozširovanie znalostí v oblasti núdzového osvetlenia
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný telefón (po skúšobnej dobe)
- stravné lístky
Požiadavky na zamestnanca
- Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa, vysokoškolské III. stupňa
- Vzdelanie v odbore: ekonomické
- Jazykové znalosti: Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
- Ostatné znalosti: Microsoft Excel – Pokročilý, Vodičský preukaz: B
- Prax na pozícii/v oblasti: áno
- Počet rokov praxe: 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Anglický jazyk aktívne slovom/ písmom podmienkou.
- Ekonomické vzdelanie podmienkou.
- Vlastné motorové vozidlo výhodou.
Poslať životopis
Životopisy prosím posielajte emailom: simovicova@helplux.sk Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.